perjantai 5. helmikuuta 2016

Me päivitettiin taas!

Äitee on sanonu, jotta oon outo kun tykkään hirmusesti sen synttärilahjaksi saamista pinkeistä Reino-tossuista. En mä kyl tiijä onko siinä mittään outoo kun ne haisoo niin ihanalle ja tietysti on pinkit...tykkään pinkistä hirrrveesti! Ja hajusta. Mää aina pusken kaikki tarkasti ja haistelen. Varsinkin jos tulee vieraita tai ulkoo jotakin jännää.

...mä tahtosin itellekin neljään tassuun semmosseet Reinot, mutta en mä vaan tiijä että valmistetaanko niitä kissojen koossa. Eikä ne vois kyl olla Reinot nimeltään, ehkä Miukut tai jotain. Kuiteski... joskus mulla on vähän sellanen tunnelma niinku joku kyttäis minuu. Silleen pahansuovasti. Kai mää vaan kuvittelen...
Sit mä söin sen! Tosta vaan, nappasin suuhun ja ihmettelin et miks äitee rymyää kontallaan pöydän alla mun perässä. Hilpasin tietysti karkuun ja vedin ympäri olkkarin kautta takas keittiöön, äitee huus kurkku suorana, en tiijä minkä slaakin se oikein sai! Mää pelästyin. Ja söin tosi äkkiä sen. Glumps vaan ja siellä se oli miun masussa.

Niin... että äitee joutu sitten soittamaan eläinlääkäriin ja jotain se kokoajan puhuu että "Nuurunen, me halutaan nyt nähdä kakka!" En kyllä yhtään ymmärrä miks se kyttää minuu kokoajan ja tonkii hiekkalaatikolla. En sit tiijä oliko sillä jottain yhteyttä siihen aamulliseen pöydän alla konttaamiseen. Taikka siihen kuminauhaan jonka mä söin. Ai että se oli herkkua!


Älytöntä! Kuka nyt kuminauhaa söisi? Minä syön vain serpentiiniä, lahjanarua ja raakaruokaa!

Kyl... kyl... kyl mä söisin! Paitti raaka lohi. Se oli kyllä pyhäinhäväistys suorastaan! Ikinä en oo semmosta shaissea nähnyt ruokakuppiini pistettävän! LOHTA! Hyi! Ihan silimät pullistuu piästä kun ees ajattelen! Örk!

Mut ne Reinot <3 Mä meen ihan hykerryksiin kun ees aattelen niitä <3 Neko, etkö sää haluis semmosia kans? Neko: - nyt lopetat ton hulluttelun ja mää hilipasen pihalle tästä kuvasta. En tommosta kattele enkä kuuntele. Se on moro!

4 kommenttia:

  1. No jopas on upeita kissoja. Mukavaa viikonloppua sinulle ja kissoillesi. - Blogissani on arvongta, jossa palkintoina on kolme mielenkiintoista puutarhakirjaa. Käyhän kurkkaamassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mein mirrit on vähän hassuja välillä. Ne aina toisinaan valtaa tän blogin ja kirjottelee höpöjä ;) Pitääpä käydä kurkkimassa arvontaa.

      Poista
  2. Älkää kissat syökö kuminauhaa... vaikka kyllä meiän entinen Otto-kisu söi lahjanauhaa ja pureskeli muovikassia...onneksi nuo nykyset ei oo halunnu syödä mitän kummallisuuksia :) Mutta ihania kisuja sullakin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään tuli kuminauha pihalle luonnollista reittiä, onneks näin! On ne kyl hönöjä. Nuo söis kyl mielellään kaikkee langanpätkiä ja lahjanaruja yms, mut yritän aina pitää rojut pois lattioilta ja niiden ulottuvilta!

      Poista