sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Haasteeseen käsiksi

Lehmihaka-nimisestä blogista tupsahti haaste ja siihen tietysti tartuin kun näitä niin harvakseltaan satelee ja tykkään vastailla kysymyksiin. Kiitos!


Säännöt ovat seuraavat:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista

Kovasti olen jo itsestäni kaikenmoista täällä kertoillut, mutta koitetaas keksiä jotakin uutta.

1. Minulla on ollut jos jonkinvärinen tukka. Luonnostaan olen vaalea (nykyisin varsin maantienharmaa tai miksi sitä nyt sanotaan) mutta minulla on ollut punainen, sinimusta, vihreät raidat, tuhkanvaalea, ruskea ja ties minkä muun värinen tukka. Sanottakoon, että minulla on ollut myös pitkässä tukassa permanentti ja aivan siili.

2. Nukun nalle kainalossa. Sen nimi on Toivo. Iltaisin jos en löydä sitä, huudan miehelle "Toivo on hukassa!"
3. Kirjoittelen tarinoita ja runoja, siis muutakin kuin blogia. Kirjoittaminen on minulle rakas harrastus, vaikka toisinaan se onkin vähemmän pinnalla.
4. Harrastan vesijuoksua ja olen surkea uimari.
5. Olin varsinainen poikatyttö siilitukkineni nuoruudessa. Hävettää katsella vanhoja kuvia.
6. Lempivärini on armeijanvihreä.
7. Olen hävittänyt yhden kameran. En tiedä missä se on. Muutenkin avaimiani, puhelimiani ja muita tärkeystavaroita haetaan päivittäin joukolla...
8. Minulla on varsin omituinen ja rönsyilevä huumorintaju. Kaikki eivät sitä tajua, mutta kun osun yksiin jonkun ihisen kanssa, jolla myös on samankaltainen, meno on hervotonta.
9. En naura enää niin paljon kuin ennen.
10. Olen tuntenut itseni koko ikäni vanhaksi. Myös silloin kun olin 16 tai 18.
11. Minulla on kaksi isosiskoa ja yksi pikkusiskopuolikas.

Sitten haastajan 11 kysymystä, mielenkiintoista!

  1. Mikä oli lempilelusi lapsena?  - Ruffe-vauva niminen pehmolelu kaiketi.
  2. Minkä elokuvan katsoit viimeksi? - Skyfall
  3. Uusi vai vanha? - Vanha
  4. Mikä on rumin sana, minkä tiedät? - Tulee mieleen lähinnä sellaista sanastoa, jota ei kehtaa edes kirjoittaa.
  5. Kulkuvälineesi? - Nissukka
  6. Ruoka jonka haluaisit osata valmistaa? - Sushi
  7. Minkä taidon osaat? - Savimuotoilun
  8. Mikä on kummallisin tilanne, johon olet joutunut? - Menin kuntosalilla miesten pukuhuoneeseen, enkä tajunnut olevani miesten pukkarissa vaikka sinne tuli mies
  9. Nainen, jota arvostat? - Heitä on montakin. Ystäväni P.
  10. Mies, jota arvostat? - Ukkini
  11. Lempiaineesi koulussa? - Kuvis

Ja sitten omat kyssärit:

1. Mistä pidät omassa luonteessasi?
2. Mistä et pidä omassa ulkonäössäsi?
3. Jos voisit tehdä jonkin suuren teon maailmassa, mikä se olisi?
4. Mikä on mielestäsi ärsyttävin sanonta?
5. Mitä sivistyssanaa käytät usein?
6. Lempipuusi?
7. Benjihyppy vai laskuvarjohyppy?
8. Lämmin vai kylmä?
9. Liha vai kasvikset?
10. Kun laitat kädet ristiin, kumpi peukalo tulee päällimäiseksi?
11. Mitä sanoisit 15-vuotiaalle itsellesi?

Haastan Hitusen, Sessen, Norpan, Reettan, Jennyn ja Markan.

3 kommenttia:

  1. Hahaa! Kivoja vastauksia :) Minullakin on kaksi nallea, Ruusa on ystäväni lapsuudesta ja Reinon löysin pari vuotta sitten kirpparilta, pitäähän sitä naisella nalleja olla!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Täytyy yrittää vastata haasteeseen.

    VastaaPoista
  3. Eija: Roikun Toivossa kiinni epätoivoisesti ;) Hauskoja kysymyksiä, kiva oli vastailla! Sesse: ihan omaan tahtiin ja rennosti vain :)

    VastaaPoista