sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Jouluntoivotus!

"Mums mums mutus... hyviä palleroita..."

"Ai joo! Mun piti sanoa jotain... Hmm, mitähän se olikaan...Ihan mää hämäännyin kun oli niin hyvänmakuisia joulupalloja... Ai niin, että HYVÄÄ JOULUA t:Pikku-Sylvi"

" Hei hetkinen, eipä mennä niin nopeesti. Kattokaas mua vielä, mun sivuprofiili, mitä mieltä ootte mun nenästä? Eiks se oo aika sopiva? Mun mielestä se on just hyvä. Enkö ookin söpö?"

"Krhm! Noniin. Nyt avataan ääntä. "Meeee käyyymmeee joulun vieeettohon..."

"No hyvä on! Tunnustetaan etten mä osaa laulaa. Sylvi pakotti! Jos mä oon ihan litteenä täällä näitten kimaltavien palleroiden takana niin sillon kukaan ei varmaan nää missä mä oon ja mistä se laulu kuuluikaan..."

"... sitten mä näin millai ne otti sen safkan jääkaapista ja pistivät sen saksilla pienemmäks ja sit..."

"Mitä toi karmee loilotus oikeen on??!! Eikö joulurauha oo jo julistettu!?"

"Ehkä se kuulu tän puskan juurelta?"

"Mää tiedänkin vastaukset kaikkiin tosi syvällisiin kysymyksiin, niinku mikä on elämäntarkoitus, (sen verran voin valottaa, et se on lampaantaljan teputtaminen tassuilla ja keitetyn hauen popsiminen, mutta ette sitten kuullu tätä multa!)  miksi haavoja kutittaa ja mikä on joulun syvin olemus ja että onko joulupukkia olemassa (on se, mä oon nähny!) mutta en vaan kerro niitä kelleen! Et silleen hyvää joulua vaan, voitte miettii näitä syvällisiä kysymyksiä joulun pyhinä jos teillä ei oo mitään tekemistä. T: Pikku-Misa"




 Lämpöistä joulua toivottaa: Pellonperäläiset (isäntä ja emäntä) Kissit: Neko, Nuhru, Misaki ja Nukka, kärmes Myrtti, kanittimet: Mamma ja Pikku-Sylvi, Sysi ja kahdeksan kakaraa ja Metsänpoika.




8 kommenttia:

  1. Kiitos hienoista joulukorttikuvista :) Oikein hauskaa joulua teillekin!

    VastaaPoista
  2. Oikein hyvää ja rauhallista joulua koko poppoolle <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Sinnekin "ihan pimeään" pieni joulun pilkahdus ;)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa joulunaikaa teille kaikille !
    Suloisia karvamurunne ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. leenajapojat: ihan vaan myöhästyneesti: kiitos samoin! :)

      Poista